Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije letos že deseto leto zapored organizira največjo študentsko marketinško konferenco fanfara, ki bo 13. aprila potekala v Austria Trend Hotelu v Ljubljani. Dogodek je namenjen vsem marketinškim navdušencem; tako študentom, kot tudi tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju.

OBRNITI, POZABITI, PREUSMERITI, SPREMENITI IN TAKO ZAČETI NA NOVO.

Včasih je dovolj, da stvari postavimo na glavo in si jih ogledamo v drugačni perspektivi. Tako se rodijo nove zamisli. Najboljše se ohranijo, druge shranijo, nekatere pa sploh ne preživijo. Novega ni vedno lahko najti, še težje pa je staro ponovno narediti novo. In zato so včasih nesmisli veliko bolj smiselni. Na letošnji jubilejni 10. fanfari bomo pogledali v preteklost in prihodnost ustvarjenih idej, predvsem pa v mnoge dimenzije obračanja na novo!

Umetnost obračanja na novo nam bodo predstavili strokovnjaki z različnih področij. Ste se kdaj spraševali, kako lahko svoje življenje obrnemo na novo? To nam bo v svojem motivacijskem predavanju zaupala Sanela Banović (dr. med., UKC Ljubljana). Primož Jakin (Milnica.si) bo govoril o growth marketingu ali kako poskrbeti, da nam robot ne spelje službe. Nina Sankovič (Snaga) nam bo orisala primer dobre prakse in nam pokazala, da so stvari ravno tako dobre (če ne še boljše), če jih obrnemo na novo. Na novo bosta z nami obračala tudi Ana Laura Rednak (Plastika skaza d.o.o.), ki bo razkrila skrivnosti, kako brez večjih stroškov doseči dobre rezultate v prodaji, in Davor Bruketa (Bruketa & Žinić), ki bo razkril, ali lahko nekaj ustvarimo iz ničesar. Anže Miklavec (Goat story & Equa) bo govoril o tem, kako z dobro zgodbo navdihniti milijarde po svetu in tako poenostaviti tudi tisto, kar se sliši še tako zapleteno – marketing. Matej Čer (Avant Car) nam bo predstavil inovativni model souporabe 100% električnih vozil Avant2Go. Predavanje Ivana Brkljača (Mokrin House of Ideas) bo temeljilo na projektu Mokrin House. Predstavil bo prihodnost dela in nam poskušal pojasniti, v katero smer se bodo v prihodnosti gibali trendi na tem področju.

Marko Šček (Urbano dejanje, Lightbox) pa nam bo povedal, kako je lahko znanje s področja arhitekture nadvse koristno tudi pri event managementu. Za vse, ki si želijo bolj osebnega pristopa in praktičnih izkušenj, bosta na voljo tudi dve delavnici. Prvo bo vodila Špela Levičnik Oblak, ki bo predstavila način kako na novo pogledati tisto, kar je že znano, na drugi pa bo Martin Mikeln govoril o tem, kako prodati izdelek, ki še ne obstaja.

Novosti pa se ne bodo odvijale zgolj na govorniškem odru, svoje inovativne obrate boste lahko preizkusili tudi sami na malo drugačnem odru. Zvoke žametnih glasov naših govorcev bodo nadomestili plesni ritmi, v duhu katerih bo le malo katera peta ostala neobrnjena. Vrteli se bomo na že preverjenem plesišču kluba Top Six in tam dočakali barve novega dne. Za dobro atmosfero pa bo skrbel DJ Kev-O, ki se lahko pohvali z nastopi v najboljših slovenskih klubih in tudi v tujini.

Early bird vstopnice so razprodane, na voljo pa so še basic in premium vstopnice, ki vključujejo tudi delavnico. Več informacij na www.fanfara.si.